woensdag 4 juli 2007

Laatste lootjes in Den Haag

Nog anderhalve dag voordat ik mijn toegangspasje van het ministerie van VROM mag inleveren. Mijn toegangspas voor de Tweede kamer is inmiddels al afgestaan aan mijn opvolger bij Bureau Secretaris-Generaal, en ik heb net een afspraak gemaakt met de ICT dienst voor het ophalen van mijn pda. Het is nog een beetje een onwennig idee, om hier na bijna 7 jaar echt afscheid te nemen en straks gewoon dagelijks naar het deelgemeentekantoor aan de Oostzeedijk te fietsen (als de deelraad mijn kandidatuur morgenavond daadwerkelijk in meerderheid steunt natuurlijk). Ik zie er naar uit om aan de slag te gaan in kralingen-Crooswijk, maar weet ook zeker dat ik veel collega's in het Haagse echt zal missen. Volgende week donderdag neem ik trouwens nog officieel afscheid bij VROM, dus misschien moet ik die toegangspas nog maar een weekje bij me houden.

Labels:


Reacties: Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Aanmelden bij Posts [Atom]